kategoriserad i » Diet & Träning, inlägget är kommenterat 0 gånger

Träning - äta rätt.

Körde igång igår igen med träningen efter nästan nästan 1 ½ veckas uppehåll.
Känns bra, började med att gå en promenad med hundarna, det vart väl lite mix gång, men drog igång med powerwalk när jag fått upp värmen ordentligt. Promenadet tog lite mer än en timme, med hundar som gärna vill utföra sina behov, och rundan är väl ca 5-6 km. 
 
Kom hem hit igen och körde på med mina övningar, märks att man inte har varit in the game på ett tag, men kändes kanon bra att köra igen faktiskt. Idag har jag träningsvärk, awesome!
 
Körde även övningar idag, hoppade hopprep, det är fasen jobbigare än vad man tror. Sen några övningar till men det vart mest fokus på hopprep. :) Slut i kroppen, ja för det där med att äta är inte min starka sida, inte äta rätt, eller så. Ska nog kolla upp vad jag kan äta innan träningen så jag orkar mer. För nu kan jag köra på hårt och blir då alldeles yr i skallen, vilket inte är bra. Så det ska kollas upp. :)
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback