kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 2 gånger

Planer på en ny tat.

Tanken slog mig, vad ska nästa tatuering bli - jag vill ha något som verkligen betyder något, som alla andra tatueringar jag har.
Och många gånger har jag använt mig av orden:
 
No matter how deep you fall, you can always rise again - Be the Phoenix.
 
Så lite in på de banorna är jag kanske på väg, en Phoenix fågel - men vart? 
När målen är nådda kanske på sidan av magen? Skuldran? Ah, massiv beslutsångest.
But that's more or less the plan - då Phoenix fågeln för mig representerar styrka, att resa sig igen. Oavsett hur jobbigt det är, oavsett vad som har hänt.
 
Så denna omritad, i svart - kanske.

Comments
industrislaven säger:

jaha det snöade verkligen valborg? trodde folk lade upp photoshopade bilder. jag var nog ganska packad på valborg med tanke på att jag kom till nazi-demonstrationen första maj jävligt bakis och jag som tänkt sitta tyst på andra fiol och endast betrakta när vänsterpacket och svenska kyrkan demonstrerade mot nazisterna. en salig blandning av vänner från förr och vänsterpack lockade mig dock upp på barrikaderna och skandera "aletta aletta antifascista". mamma såg mig på tv och ringde och var orolig att polisen fört bort mig :)

säger man inte fågel fenix reser sig ut askan eller nåt liknande? den där ser ut som en påfågel :)
Kram

Skriven: - Hemsida: http://studieforum.nu/visa_trad.php?t=

Yuki Yoursic säger:

oh den kommer bli sjukt snygg ^^

Skriven: - Hemsida: http://yukiyoursic.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback