kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

A new chapter = a new beginning?

Jag har funderat länge på detta, och jag har inte varit aktiv här på ett bra dag, sist jag skrev något var i maj och innan det har jag väl inte varit så värst aktiv heller. Men funderar på att börja igen, känner att man behöver skriva av sig lite ibland.
Men en ny design, som jag ska klura ut, och kanske eventuellt en egen domän och med det alltså byta adress, till ett som passar in lite bättre nu, jag menar vad tänkte jag när jag bestämde mig för detta namn?! I honestly don't know.
 
Stay tuned, om ni vill.
 

Comments
industrislaven säger:

nej du har inte varit aktiv på ett jävla tag :) vad gäller design så tycker jag du är väldigt duktig men tror jag gillade en av de äldre designerna bättre än den du har nu.

viktigt!! välj domännamn med omsorg, för det är jättekrångligt att byta (och dyrt). alltså ett domännamn är kopplat till ett abonnemang, så för att byta domännamn måste man säga upp abonnemanget och skapa ett nytt trots att man har det hos samma operatör. jag har för närvarande web10.se . jag hade one.com förut.

om du glömt inloggningsuppgifterna för att svara:
login: miickzz
pass: grodanboll

Skriven: - Hemsida: http://studieforum.nu/visa_trad.php?t=

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback