kategoriserad i » Diet & Träning, » Mitt liv, inlägget är kommenterat 1 gånger

5 dagars utmaning, arbetsintervju - work for it

Har mer eller mindre haft en icke dokumenterad 5 dagars utmaning när det kommer till träningen, går kanon hittills, och tänkte väl fortsätta så.
 
 
Lördag:
Dåligt med matintag, det är VIKTIGT jag vet, men det är inte lätt när man inte är hungrig, SKA BÄTTRA MIG!
Denna dag vart det iaf 5-6 km rundan, gick på 1 timme, mixgång, powerwalk. Med hundarna.
Kom tillbaka hem och körde mina övningar. Aj, träningsvärk.
 
Söndag:
Körde på med övningarna, hej jag har jätte mycket träningsvärk men det gick ändå.
Åt iaf frukost idag, två knäckemackor. :) Och kaffe såklart.
 
 
Måndag:
Gick 5-6 km rundan med Natta, Leon och hundarna, gick på ca 1 timme.
Kom hem och körde övningarna. Träningsvärken gör sig påmind.
 
Tisdag:
Körde ett minipass på förmiddagen innan jag åkte till jobbet, testade en ny magövning, sjuuuukt jobbig men effektiv I hope, kände av träningsvärken i bakdelen under arbetspasset, jo hej du.
 
Vad dagens träning kommer att bestå av har jag inte riktigt kommit fram till ännu, har varit på arbetsintervju på Akademiska idag, det gick nog ganska bra, många sökande, men det kändes iaf bra, så får se vad som sägs, jag håller alla tår och och tummar jag har. 

Comments
Kashaya säger:

Härligt att det har gått bra hittills.=) Hoppas du haft en fin veck så här långt.

Skriven: - Hemsida: http://www.kashayas.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback