kategoriserad i » Diet & Träning, » Mitt liv, inlägget är kommenterat 1 gånger

Träning och musik

Har skrivit ihop ett nytt träningsschema, körde första vändan igår, aj mina träningsvärk. Det vart en vända till idag, och fick med mig lillasyster med. No pain, no gain baby.

Jag ska få ordning på detta nu, det ska bli finare former, och jag ska fasen bli nöjd. Heja!
Såhär ser mitt nya schema ut:
 
Kan förklaras om det är något som är oklart. Jag vet ju hur övningarna ser ut.
 
Och så lite musik jag lyssnar på när jag kör, får upp tempot:
 

Comments
industriSlaven säger:

hej
tänkte svara igår men hade ingen fantasi. jag minns inte riktigt vad vi pratade om men mello. jag såg det avsnittet med Manda - Glow och Panetoz - Efter Solsken. Glow finns på spotify :) tyvärr inte Efter Solsken än.

det här inlägget är ganska bra. är det över en vecka eller över en dag på en vecka?
gör du det hemma eller på gym?
Kram

Skriven: - Hemsida: http://studieforum.nu/visa_trad.php?t=

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback