kategoriserad i » Diet & Träning, inlägget är kommenterat 0 gånger

No Pain, No Gain

If It doesn't hurt, you're not doing it right!
 
Jag har hittat massa nya tips till min träning nu, och ingen kan bli gladare, för nu jävlar ska det bli resultat som jag längtar efter, som dem säger, skrattar dem inte åt dina mål så är dem inte stora nog.
Jag ska tappa det jag alltid har haft komplex för. Mina lår.
Jag skulle kunna leva med lite hull runt magen, men låren. KOMPLEX AB!
 
Jag har länge letat på tips för detta, och alla har sagt promenader hit och promenader dit, men det finns fan inget tråkigare att gå en jävla promenad även fast den är i powerwalk takt eller inte, jag vill känna på riktigt att jag tränar.
Så letade lite och hittade en blogg där just dessa träningstips fanns, tack för det.
Jag ska köra det jag gjort innan, men lägga på två övningar som har med insidan av låren att göra.
 
Mitt schema:
Breda knäböj, fokusering på insidan av låren.
Armhävningar.
Höga rumplyft.
Sit-ups.
Benkast.
Grodan.
På sidan.
Vindrutetorkaren.
 
3*30 reps
 
HEJA MIG!
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback