kategoriserad i » Diet & Träning, inlägget är kommenterat 2 gånger

This week is almost over

Min vecka med 6 dagars arbete är snart slut, och jag har bara två pass kvar, varav ett på 13 timmar. Yääy!
Nästa vecka är det typ semester, då jag endast jobbar två dagar.
Det tar hårt på en att jobba just nu känner jag, mycket som går runt i skallen, men jag har klarat mig såhär långt så jag håller nog ett tag till. :)
 
Kör med min träning med, så ska väl se om jag kommer någon vart med den, jag själv ser ju inte så stor skillnad, så måttbandet får stå för mina ögon. :)
Ska köra på nu någon vecka till och se om jag har några resultat efter en 4 veckors period :) Vad tror ni?
 
 

Comments
tomas säger:

bra jobbat tjejen =)..

Skriven: -

tomas säger:

bra jobbat tjejen =)...

Svar: Tack :)
/ miickzz.blogg.se ♥

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback