kategoriserad i » Diet & Träning, ♥ Diet & Träning, inlägget är kommenterat 2 gånger

I'm Getting There!

Jag har inte skrivit om det så mycket på senaste, men jag har ju tränat osv.
Jag har förebilder, som är lite lättklädda, men då jag inte är helt nöjd ännu med resultatet så lägger jag inte upp dem ;)
Men som rubriken lyder så är jag på god väg, det känns bättre, men som sagt jag är inte nöjd ännu, men en dag ska jag bli det med :)

Jag har inte tagit varken vikt eller nya mått just nu. Men detta är min resa, och jag har väl kommit en bra bit, men långt ifrån klar :)

Time for another hard workout!


Comments
Johanna säger:

jag funderar på börja skippa lägga dit mailen för folk inte skall kunna göra så ;) Listigt va haha....

jag tycker liksom det är halva charmen med en blogg att man kommenterar hos varandra och inte svarar på kommentarer hos en själv...

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kashaya säger:

Alltid skönt att känna att man är på rätt väg.=)

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback