kategoriserad i » Diet & Träning, ♥ Diet & Träning, inlägget är kommenterat 2 gånger

Sweating like a pig, but It feels good !

Har precis avslutat Zumba Flat Abs programmet, gånger två, alltså 17 minuters träning gånger 2 ! Och jag svettas som aldrig förr, huah !
Men det är bra, tar igen från helgen, men jag är ändå rätt duktig :)
Jag kämpar på här, och jag ska nå mitt mål, vad det nu än är, :) I'll let you know when I'm happy, och när en del slutar klaga på att man är för rund, I'll stick It up their faces when I'm done !:D
'
Sötaste kommentaren utan URL;
Svar; Saaaaaijaa, :D
Tack så mycket hjärtat ! Känns bra att höra det,
man blir som mer peppad då :) Du är grym ! :love:
'
Nu skriker duschen efter mig !

Comments
XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG! säger:

jo eller hur ;) haha

ikväll pratar jag med en tjej som jag har börjat prata lite extra mycket med på senaste tiden. :D själv då?

Skriven: - Hemsida: http://xtio.nu

HANNA säger:

sv: det ahr jag :d

Skriven: - Hemsida: http://hannalovisasol.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback