kategoriserad i » Diet & Träning, ♥ Diet & Träning, inlägget är kommenterat 1 gånger

Just 'cause I was bored.

Jag var inte så bra på det där att sitta still, jag hade tråkigt så körde ett 80 minuters pass idag med, så nu är jag helt slut.
Och imorn börjar min diet igen, för att förbättra mina resultat !
För det jag inte vill ha ska fanimig försvinna.
Körde mitt vanliga Flat Abs program och sen körde jag ett nytt, rackarns jobbigt var det, och svettig är jag, och kan säga att det är fan inte skönt att träna magmuskler när man får håll mitt i passet, :P
Aaajsing vad ont det gjorde. :P
Nej nu ska jag kila in i duschen och sen fortsätta mig myskväll :)

Comments
REBECCA säger:

Hejhej! Tänkte bara säga att nu rullar jag sakta men säkert in efter en bloggpaus, så kika gärna in på bloggen nu och kommentera. Ny header upp också.

Hoppas du haft en bra helg? kram <3

Skriven: - Hemsida: http://magicstory.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback