kategoriserad i » Diet & Träning, ♥ Diet & Träning, inlägget är kommenterat 2 gånger

My results

Även fast jag inte är nöjd denna gång heller, så lägger jag upp.
Tanken med detta var ju att ni skulle följa med mig i min nedgång. :)
Och jag har ju lovat att lägga upp före och efter bilder när jag är nöjd, och nått mitt mål.
Så reslutaten efter denna 4 veckors period;
Bröst; -8 cm
Arm; -1cm
Midja; -2cm
Mage; -3cm
Höft; -1cm
Rumpa; -1cm
Lår; -

Nu går det sakta, men det går ju ner iaf och det är huvudsaken.
Förtsätta utan kolhydrater och träna hårdare i fortsättningen så blir nog resultaten bättre nästa gång :)
Vad tror ni ?

Comments
Sandra säger:

Hej söta du!

Jag har massa julklappstips på bloggen nu till killar, det som är så svårt!

Kika in och se om du hittar något :)

Skriven: - Hemsida: http://saandriiiee.blogg.se/

Kampen att bli någon annan säger:

Duktigt!



Svar:

Tackar :$

Min dag har varit ganska bra! Din då?

Kram

Skriven: - Hemsida: http://rizzy.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback