kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Trött, mätt och huvudvärk.

Ja nu är jag väldans mätt, fysatan fortfarande mätt även fast jag åt för flera timmar sen, huah !
Men matlådor vart det iaf :)
Har kollat på kvällens avsnitt av BB med, kul med roastning, men har ju iofs sett alla roasta redan, bra kul ! :P
Har även läst lite grann, ojoj, mycket att ta in, därav huvudvärken skulle jag tro.
Har varit ute och tagit nattciggen nu med, och har suttit och kikat på liven, :)
Kikar lite nu med :)
JUST NU I BB HUSET;
Kl.23.30;
Vanessa, Sonia, Annie, Katta, Gurkan, Peter, Roddan och Crille sitter i vardagsrummet och spelar Maffia, verkar rätt kul, men har inte hört talas om det förr. :P
Dom har spelat några gånger, och kör sista omgången nu.
Nu befinner sig DC kameran inne i bnadrummet, där Patrik duschar och de andra grabbarna turas om att gå på toaletten.
Roddan och Gurkan står ute på altanen och röker, Peter är i köket.
Madde sitter i baren och dricker vatten.
Simon, Martin, Patrik och Sonia befinner sig i badrummet, dags för sängen ser det ut som.
Vanessa och Annie står i köket och tränar lite, eller vad man ska kalla det. Fitness, eller vad dom säger :P
'
Jag ska också ta och krypa i säng snart och ladda inför morgondagens skoldag. :) Men prov och allt.
Ska först ge svar på en kommentar, alltid kul med kommentarer :)
'
Om Time for me to say goodnight !
Postat av: Hanna
He he ja visst har jag väl en bra karl?! :)
Skönt att höra att han inte var full dryg och odräglig iaf, tack för att du körde hem/tog hand om honom ha ha. kram!
2011-03-29 @ 15:28:07
'
Svar;
Ja det måste jag säga, är glad att ni har varann ! :)
Nejdå, det va han absolut inte, alltid lika trevlig ! Ja, men självklart, hade inte gjort på något annat sätt. Jag är ju snäll :) Kram
'
'
Nej nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen, läsa igenom papprena en gång till bara, och sen sova :D
Godnatt !
Puss och Kram !
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback