kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Time for me to say goodnight !

Ja äntligen efter en fartfylld kväll/natt är jag hemma igen, och får krypa ner i sängen :)
Åkte som jag sa ut till Kölinge efter att ha packat in stereon med ställning, och högtalare i bilen, och sedan kommit ut dit och packat ur allt i garaget för att pappa skulle ha de :)
Gick sedan över till Thompo och Carro :) Där det va lite småparty :)
Va lite folk där. :) Trevlans. Och det bjöds på många skratt, som vanligt :D Vi kan det där med att skratta vi, eller hur Carro ? :D
Efter nån timme med skratt och prat, så var det dags dör mig och herrarna att åka in till staden, och i bilen på vägen in så bjöds det på allsång till Hammerfalls version av Vindarna viskar mitt namn, lovely !
Jag och Thompo körde även en duett, och så vart det Bengtzing ofc. :)
Släppte av de tre herrarna på flurran och så åkte jag och underhöll mig under tiden.
'
Hämtade upp dom vid 3 tiden, fast då bara två av tre. Åkte till donken, Thomp somnade typ på engång, dom köpte cheeseburgare och vatten, och Markus bjöd mig på några skratt i kön, haha, han är rolig han, och så jag skrattade, Hanna har hittat sig en bra karl :):D
'
Släppte av Markus in tha city, och så åkte jag och Thompo vidare, fick väcka honom när vi var framme, och säga godnatt och så, sen bar jag iväg hemåt, och nu är jag hemma. :P haha !
Trött är jag med, så nu ska jag ta och lägga mig i sängen och sussa lite, :)
'
Godnatt !
Puss och Kram !
'

Comments
Hanna säger:

He he ja visst har jag väl en bra karl?! :)

Skönt att höra att han inte var full dryg och odräglig iaf, tack för att du körde hem/tog hand om honom ha ha. kram!

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback