kategoriserad i ♥ Diet & Träning, inlägget är kommenterat 0 gånger

LCHF - Dag 1

Haha, ja jag vet, men det har blivit rätt knas det gick fel när jag jobbade mina tre nätter, och sen va ledig någon dag och gå på tre nätter igen.
Men jag har varit lite duktig iaf, inget godis, inget sånt alls.
Ett snedsteg då jag drack cola, men det får jag skylla mig själv för, det är ju jag som inte går ner i vikt av det.
Men nu ska jag fanimig göra det här ordentligt !
Idag, ja blev fel idag med då jag var tvungen att sova typ hela dagen för att jag går på natten i natt.
Men jag har druckit kaffe med RÖD mjölk i, och så har jag gjort köttfärssås ala LCHF way.
'
Köttfärssåsen;
500g köttfärs
1 gul lök
Krossade tomater
Creme fraiche
Grädde
Salt och pepper
'
Jag är ju vanligtvis en sucker för ketchup men eftersom att det är kolhydrater i den så får jag glatt avstå.
'
Jag tyckte att den vart god, och till den skar jag upp en halv gurka, haha det låter mycket men det var gott :)
'
Jag har mätt mig typ överallt, våg äger jag inte så det skippar jag. Men måtten är det som syns på en själv så jag kör på det.
I natt till jobbet kommer jag att ha med mig morötter, för att inte få suget efter något annat under natten, kaffe går an, men inget annat.
Så tre morötter lär väl vara okej. :)
'
Imorgon kommer jag att försöka få med iaf lunchen, men kan inte lova något då jag inte vet hur länge jag sover, men jag ska försöka.
'
I'll fight, 'til I get it right !
'
'

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback