kategoriserad i ♥ Diet & Träning, inlägget är kommenterat 0 gånger

If I don't believe In myself, will you believe In me ?

Checkar av dagens träning @ home.
Då har jag gjort mig ett litet träningsschema, utöver promenader jag ska försöka ta varje vardag, med vila på helgen eventuellt. :)
Träningschemat ser ut såhär, och det gör jag hemma;
20x3 benböj med vikt, jag kör med 10kg på stor hantel.
Benböj;
Börjar med vanliga axel avstång, går över till knän ut, och sen knän ihop.
Går ner och gungar tre gånger sen upp, ni kommer märka skillnaden från att bara göra ner upp. Inga pauser, utan kör bara !
Pilatesövning för ben 20 st per ben.
Pilatesövning;
Lägger mig ner på sidan, på förslagsvis ett täcke, lyfter upp benet rakt så högt jag kan, benet måste vara rakt hela tiden, jag lovar har du inte gjort det förrut så kommer du att känna av det.
Vänder mig och gör likadant med andra benet.
Biceps med hanteln 20 st.
Triceps med hanteln 20 st.
Och avslutar med älskade Plankan i 20 sekunder.
Plankan kan man successivt öka på i sekunder när man är lite mer tränad, men för en otränad som mig så är 20 sekunder outhärdligt. :)
'
Det är det jag har kommit fram till just nu, och med kosten och promenader så tror jag att jag kommer att märka av resultat :) Vad tror ni ?
Och om ni har fler tips på vad jag kan göra så hojta till :)
Lägger till det här, anledningen till att jag inte gör situps är för att min rygg klarar inte det, då jag har problem med lägre ryggdel och svank. Så nu vet ni det. :)
'
TROR NI ATT JAG KLARAR DETTA ?

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback