kategoriserad i ♥ Diet & Träning, inlägget är kommenterat 2 gånger

I feel inspired, I will make it this time !!

Japp, nu har jag suttit och kikat på Philip Lailanis blogg igen, alltså jag mår dåligt när jag läser den, dels för att det står still hos mig och dels för att jag vet att jag kan mer än vad jag gör.
Nej nu ska det bli ändring, har precis gått mot en av mina rädslor, har fotat mig själv i endast underkläder, OCH NEJ INTE FÖR ETT SNUSKIGT SYFTE, utan för att ha för och efterbilder.
Jag ska fan köra nu, ska mäta mig över allt och se vilka mått jag ligger på just precis nu.
Och sen kör jag på.
Komma igång med träningen med, ingen hårdträning för det klarar varken jag pga astman eller knät, inte ryggen heller, men promenader varje dag minst 40-50 minuters, cykla vissa gånger, träna lite hemma med övningar jag även kan skriva upp här.
Jag ska fan fixa det här nu, och nej jag tror inte att jag lägger upp bilderna på mig nu, kan verka som ett störande objekt, :P
Jag ska fan fixa det här nu, och uppskattar om ni kunde pusha på mig nu, vara mitt stöd och heja på mig lite grann det skulle göra stor skillnad för mig :)
'
Det blir tamefan en promenad nu !
'
Puss och Kram !

Comments
ELLEN säger:

Välkommen att kika in min bloggloppis! Jag säljer allt mellan skjortor, kavajer, väskor och skor. Mycket second hand/retro finns att hitta. Kolla om du har lust! Alla priser går förstås att diskutera!



Mvh Ellen,

http://ellensbloppis.blogg.se

Skriven: - Hemsida: http://ellensbloppis.blogg.se/

Maybe you know säger:

Go girl.

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback