kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 1 gånger

Livet börjar bli bättre.

Jag vet att jag inte har uppdaterat här på ett tag, men jag har väl mest gått omkring på rosa moln här.
Dels för att jag har fått ett dröm jobb, och dels för att jag har träffat någon som gör mig glad, lycklig.
Som sagt, livet börjar bli bättre. Jag är gladare, jag ler nästintill hela tiden. Jag mår bra.
 
Det är fortfarande tidigt, vi är fortfarande i stadiet där vi lär känna varann, men intresset är stort, vi tycker om varandra. :) Känner mig som en liten flicka, men jag är glad. Även fast den där osäkerheten fortfarande finns kvar så börjar den att lätta, och jag kanske börjar bli mer säker med mig själv. Tack vare honom.
 
Fick mitt schema igår, och även välkoms-mail, jag känner mig välkommen och det ska bli så kul att äntligen få börja nu på måndag. Jag ser fram emot det mer än barn gör på julafton. Det är sjukt att ett jobb kan få en att känna så, men så är det. :D
 

Comments
Kashaya säger:

Härligt att livet börjar bli bättre.=)

Skriven: - Hemsida: http://www.kashayas.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback