kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 0 gånger

Den underbara känslan av att åka till jobbet.

Är inne på min andra vecka på mitt nya, underbara, jobb. Jag trivs som fisken i vattnet.
Underbara kollegor, underbar arbetsplats. :)
Det är en enorm lycka bara att åka till jobbet, det är inte ofta man känner så. 
Jag kommer in i det mer och mer, visst jag förväntas inte kunna exakt allt direkt, men jag lär mig mer och mer, och enligt de jag går med och har jobbat med så går det bra för mig. :)
 
Fått mer och mer ansvar för patienter, fått göra mer saker. Dragit kateter, vilket jag gjort förr, och göra kontroller osv. Fick även idag ta venprov idag, det var ett tag sen men klarade det galant. :) 
Jag älskar mitt jobb! :D
 
Denna vecka är sista med dag och kväll turer, nästa kör jag på natt inskolning, och känna på det med tanke på att jag ska gå natt. :) Längtar, eget schema, det är mitt liksom. :D
 
Ska väl ta och krypa i säng snart här, klockan ringer 5 imornbitti igen. 
Ska försöka håller er lite bättre uppdaterade. :)
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback