kategoriserad i » Inre tankar, inlägget är kommenterat 0 gånger

10 random saker.

1. Jag har inte alltid varit osäker, eller har dåligt självförtroende. Men är och har nu.
2. För att vara ärlig så har jag nog aldrig varit nöjd med mig själv.
3. Jag har i många år drömt om att få jobba på sjukhus, och har äntligen fått möjligheten att leva upp den drömmen.
4. Jag kan spela Barnen i bullerbyn och Blinka lilla stjärna på piano.
5. Vill lära mig att spela mer på piano.
6. Vissa dagar kan jag själv tycka att jag är söt, men en del dagar tål jag inte det jag ser i spegeln.
7. Jag är rädd för att bli sårad, men har lätt för att ge för mycket av mig själv.
8. Har svårt att ta komplimanger, för jag tror inte på dem.
9. Jag tänker oftast för mycket, och det är inte alltid det är positiva tankar.
10. Jag har en förmåga att trycka ner mig själv, oftast i onödan.
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback