kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Den bortglömda bloggen.

Ja men lite så är det just nu känner jag. Jag tänker varje dag att jag har en massa att blogga om men att tiden inte räcker till det jämt. 
Det blir så när fansiten och bloggdesigner tar upp den mesta tiden jag spenderar vid datorn. Det är inte ju inte så att jag sitter här hela dagarna, som vissa skulle tro.
Eftersom att jag bor hemma hos min syster och svåger just nu så är det massor med lek och bus med Leon, och sen umgås vi med. Så ja med en liten 1 åring i närheten så får man ju inte direkt vara i fred när man sitter här heller, så jag denna hamnar lite i bakgrunden då jag tar den mesta tiden jag får vara ifred med att uppdatera fansiten och hålla läsarna där nöjda och glada, men även mina kunder och deras designer. 
Jag har ju lite av det rycktet, kanske, snabb leverans men även välgjorda designer. Och det vill man ju hålla uppe, men ja jag är ju människa jag med så ibland tar det tid. :)
 
Jag tänkte iaf försöka få upp bilderna från de senaste veckorna här, bl.a från den vecka vi var i Sälen. :)
Så stay tuned. :)
Puss
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback