kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 0 gånger

Mina senaste dagar i bilder och ord.

Lite dålig på detta, jag vet, men det är så mycket som snurrar runt i mitt lilla huvud just nu.
Har lyckats bli av med förkylningen iaf, men har inte jobbat något dels för att jag inte har fått tag på min chef då dem har bytt lokal, men ska iväg och jobba ikväll.
 
Spenderat mycket tid med Leon, så mycket man kan, leker och ibland måste man ju sova lite med.
 
Ser ni Leon? Han valde att dra täcket över huvudet, så som moster brukar göra när hon inte vill gå upp.
 
Men där var han. Tit-ut lillbus.
 
 Sen vart det självklart lite bus, och han verkar gilla denna mojäng, på bilden, vet inte riktigt vad den heter men ah den är kul tycker Leon.
 
Liten börjar bli alldeles för stor när han kan hålla muggen själv, ja visst spills det en hel del men det ingår.
 
 Ute på promenad med odjuren, eftersom att halva gården är full med gubbar som byter tak på ladan på tomten, så kan man inte ha dem lösa på tomten, så det blir promenader och kasta lite pinne, självklart hittade Ztella den störta och tyngsta pinnen i skogen så moster får jobba lite med. ^^
 
Lek med Leon, inträffar alltid innan läggdags, och som sagt han gillar denna, mojäng.

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback