kategoriserad i » Musik ♫, inlägget är kommenterat 1 gånger

Mello 2014 - Andra deltävlingen

J.E.M - Låten var bra, dem hade bra kemi på scenen. Sen att ena av dem är ifrån mina trakter gör ju detta bättre!
The Refreshments - Nej men alltså, detta är ju inte min musiksmak. Och låten i sig var väl inge vidare alls.
Manda - Alltså kläderna? Hur såg hon ut? Saknar någon serie en karaktär eller vadå? Låten var väl okej, men inte mer än så.
Panetoz - Ja vad säger man, Dansa Pausa 2.0 som min vän sa Marielle sa. 
Pink Pistols - Aaah, herre min jesus. Avis på benen. Men helt seriöst?! Haha vart tar världen vägen?
Sanna Nielsen - Hon är ingen favorit, och låten var ju typ, "ska jag sova nu?" 
Jävla kritisk jag känner mig nu.
Little Great Things - Ja jag vet inte vad jag ska säga, tyckte mest han tog i lite väl när han sjöng där, och låten i sig var kanske inte i min smak alls.
Martin Stenmarck - Alltså Martin i all ära, men vad hade du på dig? Vad var det för låt? 
 
Så för att sammanfatta det hela. Jag gillade väl en låt. Så jag hoppas ju att J.E.M går vidare.
 
Att Sanna Nielsen gick vidare till finalen är inte rätt, alltså nej. Inte okej Sverige.
Men att J.E.M gick till andra chansen är jag sur över. Inte okej.
Men Panetoz. ah okej. Hade ju hellre sett J.E.M gåt vidare direkt.
Tack nu räcker det för idag.
 

Comments
Anonym säger:

Vad fina designer du har gjort :)
Du gör inga gratis designer som man kan ladda ner?

Svar: Tack så mycket! :) nej tyvärr så gör jag inga gratis designer just nu. :)
Mikaela Juhlén

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback