kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 1 gånger

Jobb, frustration och vanlig vardag.

Jag söker jobb hela tiden känns det som, känns ärligt talat som att jag inte gör något annat.
Sökte fyra jobb här om dagen, en ringde upp lämnade meddelande, och efter några försök att få tag på henne så lyckades jag idag så ska på intervju på Onsdag nästa vecka.
Jobbet är på Akademiska, som natt uska, tillåt mig att jubla en smula. Tar inte ut något i förväg, brukar inte gå som jag vill, men lite lycka måste jag ju få känna. 
Skulle vara underbart att få sätta på mig de där vita kläderna igen. Och jobba med det jag vill jobba med, på sjukhus. :)
Håll tummar och tår. För jag håller allt jag har. :D
 
Ska som sagt iväg och jobba lite ikväll, lite pengar får man ju in iaf. Men inte mycket att hänga i julgranen, vilket förvisso är oväsentligt just nu då det är långt kvar till jul. Men talesättet bara.
 
Vad finns mer att berätta, hm, kanske hat något men det får vänta ett tag till. 
Puss så länge!
 

Comments
Kashaya säger:

Lycka till med intervju.=)

Sv. Ja det var ett tag sedan. Jo det är helt ok med mig. Mycket nu bara. Själv då?

Skriven: - Hemsida: http://www.kashayas.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback