kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 0 gånger

Försöker komma tillbaka på banan

Det var ju kanske inte det lättaste att ta mig tillbaka upp på banan som jag trodde, blir lätt så när man har så mycket annat att göra, och så mycket som snuttar runt i skallen. Men ska göra ett ärligt försök och åtminstone posta ett inlägg om dagen, biter mig lite nervöst i fingrarna, och hoppas att jag kan hålla mig till det. I'll try.
 
Kommit igång med träningen, den har väl legat lite på is ett tag, dunno why, men kommit igång lite nu igen.
Såg något som verkligen fick mig att köra hårt.
Whenever you feel like quitting, remember why you started in the first place.
 
 
Tänkte försöka dela med mig av mina övningar här framöver, och även musik som får en att kämpa lite längre och lite hårdare.
Denna låt bl.a gav mig motivation och den där lilla extra styrkan:
 
 
Ge inte upp, kom ihåg varför du började.

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback