kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 0 gånger

Förkylning och förbannad snö

Jobbade i måndags, kände mig lite halv risig. Skulle ha jobbat på tisdagen men vaknade med sprängande huvudvärk, svettades som fan och med feber. Hej, jag måste sjukanmäla mig. Känns som att man sätter kollegorna i skiten men vad ska jag göra, vaknade några timmar senare och skulle leta efter fjärrkontrollen som Leon lekt med innan dem åkte till dagis, det var jobbigt, jag var anfådd. Ja jag var dålig, okej.
 
Har väl gått omkring här som en zombie, försökt bli frisk. Har väl gått sådär måste jag säga, men jag försöker. Så har mest spenderat min tid i soffan med en filt och en kopp te och apelsiner som enda livskälla, och gosat med Leon.
 
 
Känner mig lite bättre nu några dagar senare, och som ett slag i magen så snöar det och snön ligger kvar. Tack för den liksom. Man kanske vart lite borskämd när det var strålande sol och vårväder i Februari, även fast det var skönt så fick man ta bakslaget nu när det kom mer snö.
 
I och med att jag varit sjuk så har jag även inte kunnat träna, vilket suger, jag vill bara träna nu det kliar i hela kroppen, den nästan skriker efter svett, vilket låter en aning äckligt I know, och den där fysiska utmattningen man får när man har kört ett pass. (insert smiley med hjärta till ögon här)
 
Nu är det helt plötsligt fredag med, och jag är inte helt hundra än, alltså baskilusker go away, så det blir ännu en lugn kväll. Det blir väl Fångarna på fortet snart och sen kanske någon film, who knows.
Hej jag har ett extremt roligt liv. 
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback