kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 0 gånger

Alla hjärtans dag - jobb och fredagsmys.

Har jobbat några timmar idag, en special tur som planeraren sa. Två besök mellan 13 och 18, en helt okej dag måste jag säga. :) fick beröm också. "Det märks att du har varit med förr. Tack så mycket!" 
Det gör mitt jobb värt, man blir glad för sånt. :)
 
Stannade på Willys på vägen hem, och fick vara med om att bilen helt plötsligt dör i farten, som tur var så gick det att starta han direkt, pappa fick ett samtal där jag gjorde av med lite agg, var dock inte så aggressiv - bilen dog en gång till efter det. Startade då på 6:e försöket. Bilar tycker inte om mig. :/
 
Nattade lilleman för ett tag sen, och nu sitter vi här i soffan och har lite fredagsmys och kollar på Fångarna på fortet. 
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback