kategoriserad i » Lyckan, inlägget är kommenterat 1 gånger

We are the champions!

Såååå jävla underbart! Jag kunde fan inte vara mer stolt än vad jag är nu.
Tacka gudarna för Sedinarna, Eriksson, och framförallt ENROTH!
Ni ska fan ha en stor jävla puss i pannan.
Jag brukar inte vara den som sitter bänkad, men detta var för bra för att missa, såg första perioden på jobbet, lyssnade på början av andra perioden i bilen på väg hem med kollegan, såg slutet på den hemma och tredje och sista perioden hemma i soffan.
Måste medge att jag höll på att slita av mig håret, magsåret var nära, och nerverna var på utsidan. Men det vart total utklassning! :D
 
VM-GULD, idag är jag stolt svensk! ♥
 

Comments
Teddy/ Mowgli/ rat_do_that säger:

hockey kan va bland de tråkigaste sporterna som finns att se på enligt mig :) utan öl och goda vänners lag är det aldrig något jag skulle se på, men visst klappar hjärtat lite för fosterlandet när Sverige tar guld. jag är osäker på hur stort det är men tydligen första gången i historien hemma nationen tar guld hörde jag.

mvh

Skriven: - Hemsida: http://lokalstartsida.se/forum/visa_trad.php?t_id=7

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback