kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 0 gånger

My life is way too busy right now

Jag har egentligen inga ursäkter till varför jag inte har skrivit något, och tänker inte lova något för det kommer inte att gå, jag har alldeles för mycket att göra. 
Jag jobbar väldigt mycket, mer än man tror, sen kommer jag hem och har ännu mer jobb att göra, och mellan allt det så ska jag försöka få in lite privatliv med, u see my problem? :)
 
Jag är inne på min andra lediga dag nu, jag gjorde klart en design igår, och ska börja på nästa så fort som möjligt. Jag har även min fansite som jag vill hålla uppdaterad så att intresset för den försvinner. Ibland skulle jag behöva typ 24 extra timmar på dygnet, det skulle nog behövas. 
 
Anywaaays, hur är det med er? :)
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback