kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 2 gånger

It's finally gone, gonna miss it though

Efter att ha haft en tv stått i köket sen Januari, och dessutom blivit en aning mobbad pga det så har den äntligen försvunnit, vet inte om jag ska skratta eller gråta dock. :P
Det kommer att bli bra tomt utan den där, men så jäkla mycket lättare att städa :)
Pappa kom förbi, jag agerade frisörska, och han tog med sig tvn som betalning. Nu ska jag bara få fort den enorma kartongen min nya tv fanns i, varför så stor?
 
Jag har hunnit med att träna här på förmiddagen med, zumba och övningar, andra dagen i rad. Sommar 2013 here I come!
Ska ta och ladda för några timmar på jobbet ikväll med, sen kommer en lugn vecka för min del.
Hoppas på fint väder med strålande sol, så jag kan få lite färg.
 

Comments
Teddy/Mowgli säger:

lyssnar du på vakna med NRJ på mornarna på tvn? :)

ska du skaffa ny tv i plattare utformning nu? den typen av elekronik är väldigt billigt nu, min pappa förklarade lite varför men jag fattade inte, kan väl sammanfatta det med global konkurrens.

Skriven: - Hemsida: http://lokalstartsida.se/forum/visa_trad.php?t_id=65

Teddy/Mowgli säger:

eller jahaa nu fattar jag (kanske), med webfonts hotlinkar man fonterna eller? då kan jag se vissa fördelar

Skriven: - Hemsida: http://lokalstartsida.se/forum/visa_trad.php?t_id=65

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback