kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tryin' to get back on track

Jag vet inte varför jag har tappat suget egentligen, det känns inte som att jag har något vettigt att skriva om, så istället för att ni ska få läsa något som är completely random så låter jag bli, gör jag fel?
Några strö-inlägg har kommit in, men det har mest handlat om designer jag har gjort osv. Men jag ska försöka komma tillbaka, hitta motivationen igen. :)
Viljan finns, men motivationen är som borta. 
 
Anywhoooo, designerna tar upp den mesta av min lediga tid, om jag inte är ute i Onslunda. 
Jag jobbar mycket, och när jag väl är ledig så är det som sagt designer som ska göras, och så ska jag försöka få in lite privatliv där och bara ta det lite lugnt med.
 
Det är några som har stannat, så jag hoppas ju att ni andra kommer tillbaka när jag väl har kommit tillbaka på rätt spår igen :) I miss u guys! 
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback