kategoriserad i » Musik ♫, inlägget är kommenterat 2 gånger

Bonnie Tyler - Believe In me

Came across this amazing song, jag är kär, den har gått på repeat här ett tag.
Texten är fin, själva innebörden med den. Nu är ju inte jag troende, men en del saker tror man ju på, som egentligen inte finns.
Så texten är ju jag i ett nötskal, det var väl kanske därför jag föll för den, sådär pang-bom-crash.
Vad tycker ni?
 

You say you don’t believe in signs from up above
And you laugh at the thought of putting your faith in stuff like love
You never see the rainbow, you just curse the rain, you say
You wanna believe but it’s just not worth the pain today

But that’s all fine if that’s how you want it to be
But if you’re feeling alone and afraid and you can’t breathe

Believe in me


Comments
mathilda säger:

ja min helg har vrat bra men tuff:) har flyttat en massa hur har din helg vart då?=)

Skriven: - Hemsida: http://misstj.blogg.se

Kashaya säger:

Jorå min helg var bra, lugn men bra.=) Din då?

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback