kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 1 gånger

@ Ludvika yao

Igår satte jag mig i bilen och den bagav till Ludvika, trodde fan aldrig jag skulle komma fram, inte heller ta mig fram på rätt väg. Jag vart lite nervös där ett tag när det visade sig att jag kom av rutten, tänkte att jag skulle ta rutt 1 som telefonens gps visade men hamnade på rutt 2, men ah jag kom ju fram iaf. :)
 
Skönt att börja semestern med att åka bort och lämna alla måsten och bekymmer hemma, jag klagar inte nu iaf.
Och så får jag ju umgås med Marielle med, så det blir ju win win.
 
 
I miss you..

Comments
Teddy/rat_do_that säger:

är väl ganska rak väg mellan stockholm och ludvika? det är motorväg mellan örebro och ludvika i alla fall :)

jag mår bra, på några plan. lite nere för att tjej jag är lite kär i aldrig mer vill träffa mig och har blockerat mitt nummer och facebook, vilket från större perspektiv är bra, för hon är inte bra för mig, hon är inte bra för någon, typ, hon är tex alldeles för impulsiv när det gäller droger, och jag vet inte vilka hon är fast i men en sådan nyfikenhet har jag aldrig tidigare skådat. jag fick ett sista mejl där hon förklarade vad för fel jag gjorde, men den känslan som pryder mina fyra väggar inte ångest utan jag tycker fortfarande att jag agerade rätt utifrån den information jag hade. så jag har lite sömnproblem och ingen aptit vilket gör att jag inte vågar träna (utan energi) så utan träning får jag ännu svårare att slappna av och sömnproblemen blir än värre. men i övrigt är det bra med mig, healthy body sick mind är mycket mycket bättre än tvärtom!
hur är det med dig?

Skriven: - Hemsida: http://lokalstartsida.se/studieforum/visa_trad.php?t_id=98

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback