kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 0 gånger

I suck at this and that's the truth

Ja jag kanske skulle ta bort detta då jag ändå suger hårt på att uppdatera denna blogg som en gång var en del av mig, men ah, det har blivit så när jag har haft så mycket annat att göra jämt.
Jag jobbar typ jämt känns det som, sen alla designer, och sen allt annat man ska göra.
 
Just nu är jag hemma och sjukad från jobbet, jag hatar verkligen, HATAR, att sjuka mig, och jag gör det fasen inte i onödan. Jag var klar och redo att åka till jobbet imorse, men illamående, yrsel och att vara skakis kanske inte är den bästa kombon när man ska jobba, right? 
Så det vart att vara hemma, sova några timmar till, känner mig lite bättre nu, iaf när jag är stilla. När jag är uppe och går så kommer skakisbiten tillbaka, samt yrseln. Jag har varken tid eller ork för detta.
Och som pricken på i:et så lyckades jag halvt dra armbågen ur led igår, att dra knät ur led gör sjukt ont, men att dra armbågen halvt ur led är fasen inte skönt alltså. Skadad krigare, och halvt handikappad over here.
 
Ska ta och placera mig i soffan, kolla på massa filmer och hoppas på att jag snart är mig själv igen.
Jag vill jobba, jag vill träna, jag vill vara på banan igen.
 
This suck big time....
 
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback