kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 0 gånger

Surprise surprise

En ny design, igen? Japp.
Jag ville ha lite ändring igen så har suttit med denna någon timme idag, den vart precis klar så la in den på en gång.
Vad tycks? :)
 
Jag ska försöka komma tillbaka till detta for real this time, men det har varit mycket på senaste, både jobb, sen semester, och så lite personliga saker osv.
Men ah, ska snart ta och bege mig till Onslunda för att kramas med den finaste i mitt liv, med andra ord Leon, en person som aldrig skulle göra mig illa. :) Jag får självklart umgås med min älskade lillasyster och svåger med :)
Skulle bli bjuden på mat och så skulle vi ha lite film-mys.
 
Så hur är allt med er? :)
 
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback