kategoriserad i » Inre tankar, inlägget är kommenterat 0 gånger

10 things you probably didn't know about me

1. Jag är mörkrädd. Inte så att jag gråter, jag gillar bara inte mörker.
2. Jag är livrädd för spindlar. Så där töntigt rädd.
3. Jag är rädd för att känna något för någon, för jag är rädd för att få mitt hjärta krossat igen.
4. Jag tror inte att jag verkligen har känt det som kallas äkta kärlek.
5. Jag hatar skräckfilmer, men tittar på dem ibland iaf.
6. Jag har astma, och röker.
7. Jag är inte nykterist, men dricker väldigt sällan. I år har jag bara varit full vid två tillfällen.
8. Musik får mig alltid att må bättre. Skulle inte klara mig utan den.
9. Det finns en person som kan få mig att le som ingen annan, men jag har inte träffat personen, jag har inte pratat med personen i telefonen, och jag vet inte hur personen ser ut.
10. Jag har inte varit kär i någon på riktigt, sen 2008.
 
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback