kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Time off again

Jag har haft lite paus från allt som har med blogg och design att göra, jag har jobbat istället. Nejdå men jag kände själv att jag behövde lite paus, jag är bara mänsklig jag med. :)
Jag ska sluta lova att det kommer att bli bättre när jag inte vet själv om det kommer att bli det, jag brukar hålla det jag lovar, så därför vill jag inte lova något nu om det inte blir så. :)
 
Jag skulla ha varit ledig idag men ska iväg och jobba några timmar snart iaf, vad gör man inte :)
Sen blir det jobb lördag och söndag med, och så blir det Knut på söndag, lovely! :D
Angåend knut så kommer jag att förklara för er senare vad det innebär, det är en rätt stor sak här i mitt lilla samhälle, :) 
 
Ska ner och hämta ut lite mediciner på apoteket och sen ta och bege mig till jobbet, :)
PUSS!
 
I'd rather learn what it feels like to burn than feel nothing at all...

Comments
Mathilda & florence säger:

Okej de är så fint när de har en betydelse :)

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback