kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 2 gånger

Seems like you have to be a millionaire

Fick min betalningsplan från CSN idag, underbart när man kommer på efteråt att man valt fel linje i gymnasiet och måste ta studielån när man vill plugga, inte så direkt efteråt heller, snarare 4 år senare, men det tog lite längre tid för mig att veta vad jag ville bli när jag blev stor, kalla mig seg men jag vet nu vad jag vill, och jag är väl stor?
 
Jag måste dock ringa dem och höra om man måste bli ruinerad varje gång man ska betala av lånet, måste ju kunna sänka den kostnade lite, ska betala var tredje månad, men ändå. Jag jobbar inom vården people, jag är ingen miljonär. ;)
 
Anywho, gissa vad jag ska göra nu? Jo jag ska berätta, jag ska klä på mig alla kläder jag har, eller ja nästan, gå ut och värma upp en frusen bil, och åka till jobbet. Kul va? Ovanligt va? Nej jag vet. Men det är det jag ska göra nu iaf.
 
PUSS! ♥
 
I finally put it all together, But nothing really lasts forever
I had to make a choice that was not mine, I had to say goodbye for the last time

Comments
Anonym säger:

Bara bra tack själv?;)

Skriven: - Hemsida: http://misstj.blogg.se

Kashaya säger:

Betala tillbaka studielånet är aldrig kul

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback