kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

New Years Resolution

Jag kanske skulle ha ett nyårslöfte iaf, att inte glömma bort bloggen. Att blogga varje dag, iaf en gång. 
Jag har haft annat för mig, i tisdags så gjorde jag min första dag på schema, och efter att ha sovit dåligt under natten där, för att jag kramade om en livrädd hund, så var jag helt slut under dagen så när jag kom hem från jobbet så la jag mig på soffan, och alla min planer på att handla mat, tvätta, och blogga försvann upp i rök.
Så här sitter jag nu och funderar på vad jag ska göra för att hålla detta lilla löfte jag har, även fast jag är helt emot löften, men detta ska jag försöka hålla iaf :)
 
Hur har ni haft det? :)
Hade ni ett bra nyår och sådär? 
 
Har ni några nyårslöften? :)
 

Comments
Mathilda säger:

vad står de i tatueringen?=)

Skriven: - Hemsida: http://misstj.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback