kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Busy couple of days

Jag har redan sumpat mitt så kallade nyårslöfte, ibland hinner man helt enkelt inte, eller så har jag bara inte haft något att blogga om :) Det är svårt att tvinga fram ett inlägg, som inte blir överdrivet eller bara tråkigt. Jag försöker, men det är så mycket annat jag ska göra med, som att jobbat och sådär ni vet, :) 
Jag har ju mitt lilla jobb hemma med, som ni kanske har märkt, mina designer menar jag ju då såklart. :)
Jag har haft fullt upp med dem, och så har jag jobbat därimellan :)
 
Just nu befinner jag mig ute i Onslunda, kom hit efter jobbet igårkväll, ingen är hemma förrutom katterna, så har varit lite kattvakt :) Satt och försökte få upp värme i huset igårkväll, full fräs i pannan men värmen tog tid på sig att komma, när klockan helt plötsligt vart runt 3 så var det dags att lägga sig, då hade det kommit lite mer värme i huset iaf, iaf på övervåningen, och det tackar jag för då det var där jag skulle sova :)
Ska iväg och jobba lite snart, för att sedan återvända hit sen, och då kommer dem att vara hemma här :) 
 
Hoppas att ni har det bra, och ni är guldvärda som kikar in även fast jag inte har varit så jätte aktiv :)
PUSS på er! :D
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback