kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Back at work again

Idag vart det jobb igen efter två dagars ledighet, trött som få men det gick bra ändå. :)
Är fortfarande väldigt trött, men har bosatt mig här i fotöljen med datorn i knät och orkar varken göra bu eller bä för att vara helt ärlig, det jobbiga är ju att blåsan är full och jag kanske lär gå till toaletten innan den exploderar, haha! Ett senare problem, för just nu så orkar jag verkligen inte resa på mig. Kalla mig lat men jag sov inte som jag borde ha gjort inatt.
Jag satt och tänkte lite idag, jag saknar stan, jobbet där alltså. Måste försöka komma in dit någon dag och jobba lite där med, träffa mina tanter och farbröder :)
Ska bara försöka hitta lite fritid med. 
 
Jobbar imorn med, sen är jag långledig, och kommer att bosätta mig ute hos Lillasyster och Svågern, träffa dem och Leon, som jag längtar, och vilken abstinens jag har. Det är sjukt! Han blit btw 1 månad gammal idag, mosters lilla korv ♥
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback