kategoriserad i » Allt och inget, » Lyckan, inlägget är kommenterat 1 gånger

Amazing couple of days

Har spenderat några dagar här hos Lillasyster, Svågern, Leon och djuren. Trivs så bra här :)
Och jag är ju alltid välkommen så det känns ju bra med :)
Bloggen har kommit lite i andra hand nu när jag har varit här, för jag har gosat med Leon och umgåtts med Natta och Jocke, känns inte som att jag vill sitta vid datorn hela tiden när jag är här.
Vi har tittat på film, och gosat som sagt. :) Och jag har även jobbat.
 
Vi såg filmen Sinister igår, den var ju sådär, tycker inte om skräck men gillar att skrämma mig själv, men den var ju inte världens läskigast film, bara det att det var barn och grejer, det är nästan 10 ggr läskigare med barn i skräckfilmer. :P
 
Anywho, jag fick vara barnvakt en liten stund igår med, medan dem duschade, det gick bra även fast han var lite kinkig, men moster kan trösta hon med, så till slut somnade han en stund. :)
Och sen satt vi och mös i soffan en stund, han sov lite till och från med, men moster mös hon, massor :)
 
Ska iväg och jobbar här snart, och efter jobbet blir det hemgång igen. Hem till ensamheten igen. Får se hur länge det varar denna gång, jag lär ju får Leon-abstinens. :) ♥
 

Comments
Yuki Yoursic säger:

awh va söt ^^

Skriven: - Hemsida: http://yukiyoursic.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback