kategoriserad i » Inre tankar, inlägget är kommenterat 0 gånger

Tack för att du finns!

Tack för allt du gjort för mig och alltid funnits här,
När jag verkligen behövde dig så fanns du alltid där.
Tack för att du har stöttat mig när jag känt mig svag,
Du har visat att jag kan bara jag kämpar och ger allt jag har.
Det är tack vare dig jag klarar det mesta idag,
Det är du som har visat mig att man kan se ljus var dag.
Även fast jag har varit gråtfärdig när vi träffats,
Så går jag hem med ett leende på min läppar.
Du är stark, och speglar av det på mig,
Du anar inte hur tacksam jag är för att jag har dig.
En underbar mamma, en av de bästa, en underbar vän,
Du lyssnar, du ger råd, du är ärlig, du säger som det är.
Du ser mig som jag är, och inte som andra vill att jag ska vara,
Du ser aldrig ner på mig, eller någon annan, det är det underbara.
Att någon bryr sig om en när man inte längre vill,
är precis vad man behöver för att orka lite till.
Det du har gjort för mig är sådant som jag alltid minns,
Så tack för allt ditt stöd - Och tack för att du finns!


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback