kategoriserad i » Bloggdesign, inlägget är kommenterat 2 gånger

Ny design, ny start

Nu har jag byggt om lite, och klar är jag med. 
Vad tycker ni om det nya? :)
 
Det är lite små ändringar, färger osv. Men har även lagt till lite länkar ovanför headern till Facebook, Twitter, Bloglovin samt till Startsidan. :)
Och numer när man ska kommentara så kan man antingen klicka på rubriken på inlägget eller på siffran som står bredvid Comments: under rubriken :)
 
Hittar ni några småfel någonstans så får ni gärna säga till om det, :)
Annars hoppas jag att ni får en fin dag! :D 
PUSS!
 

Comments
Mathilda Johansson säger:

fint du gjort om på designen :)
ja precis varför inte blanda :D

Skriven: - Hemsida: http://misstj.blogg.se

Emma säger:

Tjusigt baby!

Lät som om din vecka varit bra. Det ha rmin varit med, och helgen likaså. Nu hoppas jag att min arbetsvecka går fort för på fredag ska min lilla kusin vara hos oss över natten :) Sånt är mysigt!

Skriven: - Hemsida: http://perfektion.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback