kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 1 gånger

Kvällsplugg en lördag.

Ja ni såg rätt, jag har suttit här och pluggat lite, eller ja kört en kurs, Demens-ABC. Då den var ett krav för det nya jobbet jag har sökt.
Det var mycket att ta in så pauser var nödvändiga. Men sen är det inte lätt att koncentrera sig när man har en liten här som helst vill komma upp och sitta i knät, när moster är upptagen med annat, haha! Inte förstår han det heller, så en lekpaus var väldigt nödvändig där mitt i allt.
Men nu är kursen avklarad och jag har fått ett diplom, hade ett fel, jag SKÄMS, det var en miss av mig, läste frågan för snabbt, buhu.
Men ja man kan inte vara bra jämt, huvudsaken är att jag vart godkänd. :)
 
Med det avklarat och skickat så kan man andas lite, läs hålla andan lite till innan man hör något om jobbet, och hoppas på det bästa. Give me some luck will ya!


Comments
MISS REBECCA säger:

önskar dig en trevlig söndag :)

Skriven: - Hemsida: http://missrebecca.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback