kategoriserad i » Lyckan, inlägget är kommenterat 1 gånger

Made time for loved ones yesterday

Igår när jag slutade jobba kl.14 så gick jag på tre dagars ledighet.
Jag började den med att åka ut till Kölinge för att få på mina sommardäck, som min underbara pappa hjälpte mig med, hade även en liten mysstund med min underbara gudson, gosh how I love him, fick då även en mysstund med min underbara lillasyster :)
 
Gick även över till granngården och mös lite med mina fina gudisar där, Lisen och Maya, men även lite kvalitetstid med Thomp och C'lin. 
Det är otroligt egentligen hur man kan älska någon så pass mycket att det gör ont i hjärtat när man inte sett dem på länge, och så lyser dem mer eller mindre upp när man kommer, det värmer även mitt lilla hjärta. :)
Jag är nog ganska bra ändå, för jag har så fina människor omkring mig. 
 
 
Vi har pratat lite om Leon's dop med, då jag är gudmor, för det första så ska jag ha klänning på mig (!) och när den chocken har lagt sig så ska jag välja färg med, :P 
Och så har jag själv varit med och bestämt att jag ska skriva en egen liten dopdikt. Gosh, what did I get myself into.

Comments
F E L I C I A säger:

jag har också väldigt fina människor i min närvaro, så skönt!! :)

Skriven: - Hemsida: http://thegoldenyear.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback