kategoriserad i » Mitt liv, inlägget är kommenterat 0 gånger

I'm so ready!

Idag är det dagen D!
Marielle är on her way over till Uppsala atm, och jag bara väntar nu på att min underbara lillasyster som ställer upp och kör in mig till Uppsala ska komma. :)
Fjärilarna i magen kan inte beskrivas just nu. Det är fan sjukt, som man har längtat efter att denna dag äntligen ska komma, och nu är den här.
 
Jag ska se Justin Bieber live idag, i egen person, med mina egna ögon! :)
 
Jag uppskattar om ni som läser detta, och nu inte gillar Justin, kan hålla era dumma kommentarer för er själva, vad jag väljer att lyssna på och tycka om för personer och musik är upp till mig, bara för att ni inte gillar det så behövs inga elaka kommentarer.
Och kom ihåg, jag dömmer inte er efter den musik ni lyssnar på. ;) 
 
Puss!
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback