kategoriserad i » Lyckan, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 2 gånger

Believe Tour Sweden April 22nd 2013

Jag hade the time of my life igår, helt otroligt. En underbar känsla när han äntligen kom ut på scenen med de där gigantiska vingarna, hans röst, hela han, låtarna, känslan från alla runt om, klippen mellan låtarna, hans tal till oss alla, allt. Det var en mäktig känsla. Och att halsen inte är som den brukar idag är helt okej, då det vart mycket sjungandes igår. :)
 
Jag började med att stå ca 5 meter från scenen men när trycket bakifrån vart större så valde både jag och Marielle att flytta på oss lite längre bak, så vi kanske stod ca 8-10 meter från scenen, man såg mycket bättre därifrån och var ändå nära. 
Jag fick några bilder, men då vi endast hade våra iphones med oss så vart dem kanske inte av den bästa kvalitén. Men det är minnen, och jag filmade även lite grann :)
 
Som sagt en av de bästa kvällarna i mitt liv! :D
 
 

Comments
Marielle säger:

Jag hade också the time of my life den dagen ;P Ååååhhh, jag vill spola tillbaka tiden. Jag ska uppfinna en sådan maskin, och jag kommer bli miljadär. =)

Tack så mkt för underbart sällskap, och det är självklart något vi ska göra om, om vi får chansen. ♥♥♥

Skriven: - Hemsida: http://firststeptwoforever.blogg.se

Selena Gomez säger:

Jag var också på den konserten, det var helt magiskt :D

Jag tänkte bara höra av mig och fråga hur du mår :) Kram

Skriven: - Hemsida: http://selenagoomezz.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback