kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

They keep me company, or I keep them company?

Haha sorry för min lilla dirty inspo tidigare, men I sorta had to :) Det är jag, det är ju det som är hela grejen med en blogg right? Det är min blogg, så jag skriver om det jag vill, och ni har ju stannat förr, så varför inte nu?
Det är ju ingen helmighet egentligen och så dirty var dem ju faktiskt inte :D 
 
Anywaaay, samma visa som igår ungefär, busar med hundarna till och från, men med detta väder så är det ju inge kul alls att gå ut, just nu är det dock uppehåll men det är ju lerigt och snuskigt ute, och leriga hundar är inga mysiga hundar I must say :) Håller även en brasa vid liv idag med, lär ju göra det om jag vill ha värme i huset :)
 
Och inte hör jag något från de personer som har ställt sig i design kö heller, då undrar man ju verkligen om dem ville ha en design?! Haha, ah ska maila igen och får jag inget svar så gör jag till nästa, för jag kan ju inte stoppa allt bara för att två personer inte svarar på mail eller läser kommentarer. Eller hur? Dem andra på listan är förhoppningsvis lite mer exalterade för sina designer :)
 
Vad gör ni en dag som denna? :)
 

Comments
NOJDB säger:

Jag och mina kompisar drog t kista galleria (Stockholm) för blog awards. Vi ville träffa bloggarna som driver http://beautyfreaks.blogg.se/ men vi såg dem tyvärr inte =/ vi letade efter dem överallt i ca 3 timmar men vi hittade inte dem! Det var jätte mycket folk där, men aja kom precis hem!
Ja, det är därför jag älskar dina designs, du kopierar inte från andra ;)

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback