kategoriserad i » Allt och inget, » Inre tankar, inlägget är kommenterat 1 gånger

Sometimes you just have to believe... and never lose hope

Jag har inte varit så aktiv idag, det kan jag ju säga. Men det är överhuvudtaget. Jag har känt lite så på senaste.
Even the strong ones feel weak you know.
Jag har kollat lite efter jobb och så idag och tänkte att jag även skulle ta mig i kragen och göra något åt allt, sikta efter mina mål här i livet.
Man måste ju börja någonstan eller hur? Man kan inte få allt serverat på ett silverfat även fast det kanske skulle vara lättare så. Ibland måste man kämpa. I vissa fall med allt man har.
Jag vet ju att jag en dag kommer att nå dit, att jag kommer att ta mig upp för stegen, jag kommer att nå mina mål så är det bara. Och det spelar ingen roll hur många vägbulor jag möter på, på vägen dit, jag ska klara mig hela vägen fram.
 
Man måste bara ha lite tro och hopp, tro på sig själv, och hopp om att allt löser sig. :)
 

Comments
NOJDB säger:

Haha ja det är du som mest kommenterar ;) mina läsare har typ försvunnit "O" men förstår dem lite..skola osv.. själv är jag inte så bra med att uppdatera nuförtiden...har också massa läxor osv och är jag fri, ja då har jag värst huvudvärken eller nåt..
Stressar gör jag också..så ja, får väll ta det lite lugnt hehe

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback