kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

Some nights are better. And just fun.

Att jobba gick kanon bra, trots en veckas ofrivillig ledighet, men har ju även legat sjuk som ett stök på soffan så ja.
Men iaf, efter jobbet så åkte jag ut till Kölinge och spenderade kvällen med C'lin :) Eftersom att jag skulle vara chaufför åt Thomp.
Vi pratade en del, och så kikade vi på tv, det är det som är bra med oss, vi kan bara vara men ändå ha trevligt :)
Lilla Lisen vaknade dock lite, och kom ut i vardagsrummet, man kan inte tro att hon kom direkt från sängen eller, då hon vart super glad att jag var där, sa 'Hej!' jätte glad och nästan skuttade fram. :) haha! Sötan!
 
Hämtade upp Thomp med, så kom precis hem från allt det. Haha, han är rolig den karln, det är ju tur att jag känner honom så pass bra som jag gör, och att vi har känt varann i snart 8 år. :P
Han satt på asfalten när jag skulle hämta upp honom, lagom rund under foten så att säga, haha, det har ju regnat och det var antagligen blött där, så han frös lite om rumpan. Men han gjorde som han alltid brukat göra, vilket är slänga sig ner i baksätet, kasta av sig skorna och somna innan man lämnat stan, men denna gång skiljde sig lite från alla andra gånger, haha, han hade på något mystiskt och konstigt sätt lyckats klä av sig när han låg där, så ja han låg endast i kallingarna när jag väckte honom, thank god for that, och det roliga med detta är ju att han själv inte visste hur han tänkte och inte visste hur det hade gått till, så som sagt jag är glad att han behöll kallingarna, haha! Och som sagt det är ju tur att jag känner honom så pass bra som jag gör, HAHA! Mupp! :P
 
Iaf, är som sagt hemma nu, borde väl krypa i säng, men vart helt plötsligt pigg. :O
Så får väl läsa lite innan jag sluter mina gröna :)
 
Hoppas att ni har haft en bra lördag? :)
 
 

Comments
Celin säger:

Hej! Hur har du kunnat dela in din meny i boxar? Snälla svara :D

Skriven: - Hemsida: http://celins.blogg.se

Johanna säger:

Nej, färgar gör jag inte längre, tröttnat på det. Det blir så dyrt. Och så hatar ju utväxten som blir! =) och har bara klipptid så någon färg blir inte :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

NICOLE säger:

sv Hehe ja ursäkta jag skrev fel :) Mina ögon ändrar sig mycket efter vad jag har på mig, det är kul.

ja det var den.

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Kashaya säger:

Haha ojdå man har druckit lite när man klär av sig utan att vara medveten om att man gjort det.

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback